Disney a impus o serie de reglementări în ceea ce privește publicitatea la mâncare care se difuzează în cadrul programelor sale de televiziune, cu scopul de a promova alimentația sănătoasă în rândul copiilor, scrie The Financial Times.
Reglementările sunt aliniate standardelor americane în ceea ce privește conținutul caloric, de zahăr și de sare zilnic recomandat. Noile reguli ar urma să între în vigoare în anul 2015.
Prima Doamnă a Americii, Michelle Obama, care militează pentru o alimentație sănătoasă a salutat mișcare Disney, spunând că „este inovatoare pentru sănătatea copiilor noștri. Este o marcă de renume mondial care luptă pentru a schimba modul în care marile corporații apără sănătatea celor mici”.
Bob Iger, directorul executiv al companiei a spus că legătura strânsă dintre personajele Disney și tinerii ei consumatori a fost care a încurajat luarea acestei decizii. „Am făcut demersurile necesare pentru a încuraja familiile să facă alegeri mai bune, iar acum vom implementa și noi standarde de publicitate pentru copii”, a declarat Iger.
Problema obezității infantile din Statele Unite este una exterem de dezbătută. Și Michael Bloomberg, primarul New York-ului, a demarat o serie de acțiuni pentru a controla cantitățile în care se comercializează băuturile cu îndulcitori. Astfel, cine vrea să cumpere o cantitate mai mare de suc, o va primi, dar ambalată în două recipiente diferite.